Meest gestelde vragen

Hier hebben wij alle veelgestelde vragen voor u op een rij gezet. Zo krijgt u direct antwoord op uw vraag.

Hoe zit het met coronamaatregelen?

Om grote drukte te voorkomen werken sommige attracties en andere aanbieders uit de Voordeelagenda met verplichte reserveringen en tijdsloten. Bovendien kunnen individuele partijen aanvullende maatregelen hebben getroffen. Kijk voor uw bezoek daarom altijd even op de website van de plek die u wilt bezoeken.

Hoe kan ik tickets bestellen?

Het verschilt per aanbieding of u bijvoorbeeld naar een speciale website moet gaan, of u een unieke kortingscode nodig heeft of dat u uw voordeelbon inlevert aan de kassa van de aanbieder. Kijk op deze website bij de aanbieding, op de voordeelbon of in de tekst van de aanbieding in de Voordeelagenda om te zien hoe u de korting kunt verzilveren. 

Kan ik de bon overal gewoon inleveren?

Bij veel partijen moet u vooraf tickets reserveren of kopen. Vaak moet u uw voordeelbon wel meenemen bij uw bezoek. Kijk voorafgaand aan uw bezoek op de voordeelbon en op de website van de deelnemende partij om te zien welke regels en voorwaarden zij hanteren. 

De aanbieder wil de voordeelbon niet aannemen, wat moet ik doen?

Stuur een mailtje naar klantenservice@gfp.nl met daarin de aanbieder, datum en een korte beschrijving van de situatie. Stuur ook een foto van de bon of factuur mee, als u die heeft. Dan nemen wij contact met u op om te bekijken hoe we dit kunnen oplossen. 

 

Waar vind ik mijn Persoonlijke Pagina?

U vindt uw Persoonlijke Pagina op www.postcodeloterij.nl. Klik op 'inloggen' rechtsboven op de pagina. Heeft u nog geen Persoonlijke Pagina? Dan kunt u hem hier eenvoudig en snel aanmaken. 

Waar vind ik mijn unieke kortingscode?

U vindt uw unieke kortingscode op pagina 2 van de Voordeelagenda. Verwijder de grijze kraslaag om uw code zichtbaar te maken. Gebruik deze code als er op de voordeelbon verwezen wordt naar uw unieke kortingscode. Deze code kunt u per aanbieding eenmalig gebruiken. 

Hoelang zijn de aanbiedingen geldig?

De aanbiedingen zijn geldig tot 1 januari 2023, tenzij anders aangegeven. Er zijn enkele uitzonderingen, bijvoorbeeld voor partijen met een wintersluiting of specifieke looptijd. Restaurants hoeven op eerste en tweede kerstdag geen bonnen te accepteren. Controleer de geldigheid van de aanbieding op de voordeelbon of in de aanbieding in de Voordeelagenda.

Wat gebeurt er als een voorstelling niet doorgaat of een aanbieder failliet gaat?

Dat verschilt per geval. U kunt het beste contact opnemen met de partij bij wie u tickets heeft gekocht. Het is aan de aanbieder om in dit geval wel of niet een regeling te treffen. De Nationale Postcode Loterij en/of de uitgever van de Voordeelagenda (GFP) zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk in het geval van een faillissement van een aanbieder. Ook niet als er een (aan)betaling is gedaan. 

We hebben met drie personen gebruikgemaakt van de voordeelbon, terwijl deze voor vier personen geldt. Heb ik recht op geld terug?

Nee, helaas niet. De voordeelbon is niet inwisselbaar tegen contanten. U heeft recht op vier keer korting als u vier kaartjes koopt. Koopt u drie kaartjes, dan krijgt u drie keer korting. Misschien de volgende keer met vier personen gaan?